Tuotteilla on palautusoikeus. Ota ensin yhteyttä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@kotipanimokauppa.fi tai alhaalla olevalla palautuslomakkella. Kerro viestissä syy palautukselle, tilauksessa esiintyvä nimi ja sähköpostiosoite sekä tilausnumero. Maltailla, humalilla, suodattimilla ja hiivoilla ei ole palautusoikeutta. Kotipanimokauppa varaa oikeuden olla maksamatta palautusmaksuja, jos näkee, että palautuksen syy ei ole riittävä.
Pakettipisteeltä noutamattomien pakettien lähetyskuluista vastaa asiakas itse. Nämä peritään, kun meille tulee noutamattoman tilauksen lähetyskuluista tieto.
Reklamointi
Jos tuotteessasi on toimitushetkellä jotain vikaa tai se ei ole sellainen kuin sen pitäisi olla, ota meihin ensin yhteys asiakaspalvelu@kotipanimokauppa.fi ja selvitetään asia.
Rahojen palautus
Rahat palautetaan asiakkaan tilille heti, kun tuotteet ovat saapuneet meille ja olemme tarkistaneet niiden myyntikunnon.
Kuittaus vastaanottamisesta
Lähetämme sinulle sähköpostin, kun palautettu tuote on saapunut meille ja olemme käsitelleet sen. Mikäli et ole kuullut meistä 3 viikon kuluessa palautuksesta, ota meihin yhteys asiakaspalvelu@kotipanimokauppa.fi ja selvitetään tilanne.
Kuljetuksessa vahingoittunut tuote
Jos tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, ota meihin yhteys asiakaspalvelu@kotipanimokauppa.fi. Voit samalla ilmoittaa haluatko palauttaa tuotteen ja saada vahingoittuneesta tuotteesta rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vahingoittuneen tilalle.
Ilmoita palautuksesta alhaalla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse asiakaspalveluumme
Palautuslomake
Yleisiä kysymyksiä liittyen palautukseen
Rahat palautetaan heti, kun palautus on läpikäynyt palautusprosessimme. Ilmoitamme sähköpostitse, kun palautettu tuote on saapunut meille ja olemme tarkistaneet niiden kunnon.
Palautuksen hinta määräytyy lähetettävän paketin koon tai painon mukaan. Tarkkaa palautushintaa ei pysty ennakkoon kertomaan, mutta tämä ilmoitetaan asiakkaalle ennen palautusta.
Kun saamme pyynnön palautuksesta ja olemme todenneet sen aiheelliseksi, lähetämme teille palautuskoodin, jonka avulla voitte palauttaa tuotteen/tuotteet. Palautus tehdään sinua lähimpään Matkahuolto-asiamiespisteeseen.